جلد دوم کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

بازاریابی و راهکارها در جهت ارتقا , به همراه جزوات و مطالب مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

جلد دوم کتاب اصول بازاریابی

 

اصول بازایابی

نویسندگان :

فیلیپ کاتلر (پدر بازاریابی نوین ) , گری آرمسترانگ

 

لینک دریافت فایل زیپ جلددوم کتاب اصول بازایابی :

اصول بازاریابی

 

 

 

منبع : irebooks

قسمتی از متن کتاب:

 
کاتلر گسترش و کاربرد ابزارهایی از قبیل تجزیه و تحلیل بازار، توسعه محصولات جدید، برنامه‌ریزی راهبردی و سیستم‌های اطلاعاتی یکپارچه را برای موفقیت مدیران بازاریابی توصیه می‌کند. وی مفهوم نیاز مشتری و ارزش‌آفرینی برای مشتری را به‌عنوان مهم‌ترین وظایف مدیران بازاریابی، جایگزین قیمت، فروش و توزیع نمود. او سازمان‌ها را متقاعد کرد که با مدل مشتری‌مداری فکر کنند و وفاداری مشتری را به‌دست آورند.




:: برچسب‌ها: کتاب , اصول بازاریابی , فیلیپ کاتلر , گری آرمسترانگ , مدیر فردا , یونس حقیدی , جلد دوم , مدیریت , پدربازاریابی نوین , کاتلر , رفتارشناسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1564
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : یونس حقیدی
ت : جمعه 27 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی